تولدت مبارک if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

تولدت مبارک

سلام 

 

من یادم رفته بود 

 

امروز روز تولد دوست عزیزم  و عضو وبلاگ Artmis 

 

تولدت مبارک artmis جان 

 

 

2013-07-11

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت21:59---22 تير 1392
واااااااي كي بود؟معذرت ميخوام عزييييزم...Happy birthday بازم معذرت

artmis
ساعت12:38---21 تير 1392
مرسی ک.جان

ک.ب
ساعت23:16---20 تير 1392
واهاهاهای!اصلا یادم نبود!من همین جا از دوست گلم آرتمیس معذرت خواهی میکنم و بهش میگم تولدت مبارررررک!

artmis
ساعت18:46---20 تير 1392
چون من راجع به هر چیزی نظر میدم ،گفتم این یکی رو که که پستش به افتخار خودم هست رو فراموش نکنم....مرسی par ...تولدم مبارک باشه!
پاسخ:تولدت مبارک باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:تولد , مبارک , ] [ 18:28 ] [ par ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه